Onze passagiers geven ons een 8,6!

De Westerschelde Ferry krijgt een 8,6 van haar passagiers. Dat blijkt uit de OV-Klantenbarometer van 2024.

Ieder jaar houdt de OV-Klantenbarometer een regionaal onderzoek naar de mening van reizigers in het openbaar vervoer. Reizigers vullen schriftelijk een enquête in over hun ervaringen. 515 passagiers hebben het formulier bij de Westerschelde Ferry ingevuld. Het gaat daarbij onder andere over comfort, prijs, veiligheid en informatie. In 2024 scoorden we een 8,2. We zijn erg trots dat we een nóg mooier cijfer scoren dan afgelopen jaar!

We scoren het beste op:

✅Het vinden van een zitplaats (9,5)
✅De uitstraling van de terminals (8,8)
✅Veiligheid tijdens de overtocht (9,1)
✅Stiptheid (9,3)
✅De rijstijl van de bestuurder (in ons geval: de vaarstijl van onze kapiteins 😉, een 9,2)

Passagiers krijgen een stroopwafel
We zijn als Westerschelde Ferry heel blij en trots en willen graag onze passagiers belonen voor dit mooie cijfer dat we mede dankzij de inzet van onze medewerkers hebben gehaald.

Vandaag trakteren we passagiers die de overtocht maken op een lekkere stroopwafel, op = op.

Deze website gebruikt cookies zodat jij onze website het beste kan gebruiken.