Klachtenprocedure
We hopen natuurlijk dat alles naar wens was tijdens je overtocht. Maar mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan stellen we het op prijs dat je het ons laat weten. We gaan graag met je in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken.
Je kunt je klacht indienen bij onze klantenservice. Onze medewerkers staan je graag te woord. Je kunt ze bereiken op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur op het nummer +31(0)850401800. Buiten kantooruren kun je je klacht insturen via het contactformulier of stuur ons een e-mail.
Liever een brief sturen? Dat kan ook. Houd er dan wel rekening mee dat het langer duurt voordat je een reactie ontvangt. Ons postadres is:
Westerschelde Ferry
Postbus 13
4460 AA Goes
Klachtenafhandeling
Je ontvangt binnen vijf werkdagen na ontvangst van je bericht een inhoudelijk antwoord van ons. We behandelen je reactie zorgvuldig en reageren altijd op basis van hoor en wederhoor. Je klacht kan ook leiden tot een onderzoek bij de betreffende afdeling waarop je klacht betrekking heeft. Hebben we meer tijd nodig voor de behandeling van je klacht, dan ontvang je daarover bericht.
Niet tevreden met de uitkomst?
Ben je niet tevreden met de uitkomst van de klachtenafhandeling, dan kun je ervoor kiezen je klacht voor te leggen aan een onafhankelijke instantie, zoals de OV Ombudsman of de Geschillencommissie