Ben je iets verloren aan boord of in één van de passagiersterminals? We helpen je graag om het voorwerp weer terug te vinden. Alle gevonden voorwerpen die bij ons achterblijven, worden verzameld, geregistreerd en drie maanden bewaard in de passagiersterminal van Vlissingen.
Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook kun je onderstaand formulier invullen. Omschrijf het verloren voorwerp zo goed mogelijk, zodat wij dit makkelijk kunnen herkennen. Heb je een voorwerp gevonden aan boord of in één van de terminals? Iets verloren of gevonden?
Onze medewerkers staan op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur voor je klaar en zijn bereikbaar op nummer:
+31 (0)850401800 of via klantenservice@westerscheldeferry.nl.
Is je voorwerp gevonden, dan ontvang je bericht waar je het kunt ophalen.
Dan kun je het afgeven aan een medewerker van de Westerschelde Ferry als gevonden voorwerpen.
Lukt dat niet? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice:
+31 (0)850401800. Alvast bedankt!